Saturday, February 14, 2015

Ett nytt plugg-ställe

Jag hittade till Haninge bibliotek i fredags! Till skillnad från de andra bibliotek som jag har i närheten öppnar de kl. 09.00 på vardagar istället för 10.00 eller 11.00! Guldvärt att kunna sätta igång direkt kl. 09.00 när man har ont om tid och vill utnyttja tiden till max. Jag kommer säkert att infinna mig där flera morgonar i fortsättning, det är stort och fint och ganska tyst sådär tidigt på förmiddagen.  I fredags var jag och Alexa också på öppna förskolan en stund på em , jag gillar verkligen att jag kan gå dit, lämna allt annat utanför och bara vara med henne när vi är där, en fantastisk känsla.... Nästa vecka har jag hemtenta att jobba med plus två obligatoriska lektionstillfällen...känner mig ganska stressad faktiskt, men det brukar lösa sig. Idag är Mats magsjuk och Alexa fick feber nu på kvällskvisten. En tjejkompis till mig skulle ställa upp imorgon och passa Alexa i några timmar så jag kunde plugga, men iom med att vi har magsjuka har hemma så det blir förmodligen ingen studietid för mig i helgen iaf.  Önskar er alla massor med kärlek, i alla dess former, idag på alla hjärtans dag <3

1 comment: