Thursday, November 6, 2014

Årets första snö!

Det har verkligen varit ruskigt väder idag, jag tyckte nog att det var lite mysigt men snö när jag tittade ut genom fönstret imorse :)  Jag tycker att den här veckan har gått fort, jag märker verkligen att jag klarar av det mesta självständigt vilket är en jätteskön känsla! Nu är det drygt 6 veckor kvar på praktiktiden och trots att jag trivs väldigt bra, längtar jag verkligen på att blir klar
Jag tog ledigt igår för att gå på babymassage på fm och sedan hade Mats en grej på em. Idag på fm var jag och en klasskompis till på studiebesök hos en skolkurator för att få mer information om vad ett sådant jobb kan innebära. Jag var inte inställd på att stanna hela dagen, trots att vi hade möjlighet att göra det, men bestämde istället att jag kunde komma tillbaka en annan em och vara med på elevvårdshälsomöte (tror att det var så det kallades??) där skolsköterska, specialpedagoger, kuratorn bl.a. träffas för att ta upp de barnen som är lite mer resurskrävande. Det tror jag kommer vara intressant.
Imorgon är jag hemma och jobbar på en inlämning som vi har i skolan och sedan måste jag inhandla lite varmare skor, vantar och sådant och på kvällen ska jag ut o äta med en kompis. Ser fram emot det, ska bli riktigt trevligt :)


No comments:

Post a Comment