Monday, June 3, 2013

Almost there..

Haft en toppen helg, den bästa på länge med badminton ute, sol, grillat, god mat, trevligt besök av Tomas, Malin och kidsen, och mycket kärlek och mys med mina godingar! Så tacksam. 
Börja märka att min tjej är inte så liten längre när hon gärna vill kolla på X-Men2 med oss en fredag kväll :P
Idag har jag varit igång sedan ca 08.00 imorse, jag åkte direkt till skolans bibliotek för att hämta den boken som jag behöver och var lite stressad eftersom jag ville verkligen hinna till min piloxingspass på gymmet kl.10.00, jag tog även min träningsväska med mig. Det gick fort på bibblan och jag hann! :) Svettade som en gris, körde allt vad jag orkade, och det kändes bra. Nu försöker jag komma igång med mitt arbete, det ska vara inne på fredag( vilket är även sista terminsdag!!) och jag är fortförande osäker om jag har tänkt rätt och är inne på rätt spår - knepigt! Men men, det fixar sig, det måste på något sätt!

Had a amazing weekend. So needed! We played badminton outside, had lovely weather, BBQs, good food, had Malin, Tomas and kids over for a lovely visit, and lots of hanging out and relaxning with my peeps. So grateful. Had one of those moments this weekend, where I realised how much my little girl is growing up when she wants to watch X-men2 with us on a Friday evening!
I've been up and about early today, since abour 08.00 this morning. I had to go to the library at school to get a book I need for my paper. Was a little stressed cuz I really wanted to make it back in time to go to my Piloxing class at 10.00, I even took my gym bag with me. But I shouldn't have worried, I made it back in good time and sweat it out at the gym - felt great. Now I'm trying to get started on my paper, it's due on Friday (which is also the last day of term for me!!!), and I still feel like I have no idea what I'm supposed to include and if I've understood it properly - tough! But I'm sure it'll be fine, it always is eventually.


tumblr_mnd6wprLx61s005a1o1_500

No comments:

Post a Comment