Friday, May 31, 2013

Severely lacking inspiration

Det kanske är för att det är snart terminens slut, kanske är man vårtrött, men oavsett vad, så har jag varit sjukt seg och trött de senaste dagar. Ingen lust alls och ingen motivation till någonting, känns tjockt i huvudet och jag kan inte fokusera. Inget roligt tillstånd. Idag har varit lite bättre, kommit igång med sista delen av den individuella uppgiften som ska in nästa fredag. Jag kom på att jag måste ha en bok till, som jag tänkt låna på biblan men sedan struntade i det :D. Nej, den måste jag ha för att referera till, så det blir att hämta den (förhoppningsvis finns den kvar!!!) på måndag.
Önskar er alla en super mysig fredag kväll och trevlig helg. Själv ska jag försöka skriva klart min uppgift, träna och umgås med mina älsklingar. 

Maybe it's cuz the end is in sight, maybe I'm just tired cuz of the change in the weather, men regardless of why, I've been super tired and out of it the last couple days. I have no motivation, can't bring myself to do things and can't focus, feels like I've got cotton in my head. No fun at all. Today was a little better, I manage to make some progress on my individual assignment that's due next Friday. I'm kicking myself a bit right now, cuz I was going to borrow a book at the library, but the decided I didn't need it - turns out I do! :D So I'll have to go get it at school early on Monday (fingers crossed that it's still there!). Hope y'all have a lovely weekend! 


A Friday song for you:
 Sara Bareilles- King of Anything


No comments:

Post a Comment