Wednesday, May 8, 2013

Pix!

Valborgskväll
Heya peeps. It's Wednesday already! Mad!
Monday was a full day of presentations, yesterday I spent with my study buddy and got to work on our individual assignment. We've been blessed by the weather gods with sun and warmth the last few days, but I know that all good things must come to an end eventually... :(
This afternoon it's my group's turn to do an oral presentation, but I really need to get a new pair of gym shoes, so I'm gonna try and do that this morning :) Happy Wednesday!

Hej alla glada, fattar inte att det redan är onsdag igen! I måndags hade jag en hel dag i skolan och lyssnade på muntliga redovisningar. Igår var jag hemma hos min pluggis och vi jobbade på våra individuella uppgifter. Det har varit så fint väder de senaste dagar, men sol och värme, fast man vet att förr eller senare så kommer det att vända.. :(
Idag ska vår grupp ha redovisning av vårt besök hos KRIS. Jag ska försöka åka lite tidigare innan skolan för jag behöver verkligen ett nytt par gymskor... hoppas jag hittar nåt! Ha en underbar Onsdag!





No comments:

Post a Comment