Friday, November 1, 2013

Friday sounds

Önskar er all en super trevlig fredag!Själv ska jag luncha med Olive och sedan baka pizza till middag :) Jobba natt ska jag också göra, men jag hinner umgås och mysa lite med familjen innan dess. Börjar äntligen också känna mig pigg nog för att börja träna, men vad svårt det är att komma igång igen efter ett uppehåll - skicka styrketankar till mig tack! 

Hope you all have a lovely Friday! Ima have lunch with Olive and then bake pizza for dinner :) I'm also working a night shift later, but I'll still have time to hang with my peeps before I have to leave. I'm starting to finally feel healthy enough to get back to training as well, but man it's hard to get started again after not having done it for a while - send me some energy and pepp please!

The Script: This = Love




No comments:

Post a Comment