Tuesday, November 19, 2013

You're really boring when you hibernate!



Å så hann en hel helg passera också. Det var en bra, men ändå inte någon slappar-helg på nåt vis. I lördags jobbade jag på kvällen och åkte iväg på fm innan jobb, och köpte en present till barnkalaset som vi var på i söndags. Mellan 10.00-12.30, vilket innebar ingen sovmorgon direkt, då kalaset var på leklandet Andy's i Sickla. På em hade Aislynn sin Zumba och vi passade på storstäda hela huset under tiden, vilket verkligen behövde göras.
I övrigt så känner jag mig som björnen i bilden under och helt ärligt orkar inte bryr mig att vissa kanske upplever mig som tråkig just nu.
And there went another weekend! It was a good one, but busy all the same. I worked the evening shift on Saturday and we had a early kids party to get to on Sunday at 10.00, which meant no sleeping in. We also got around to doing a proper house-cleaning on Sunday in the afternoon, and a good thing too, cuz some of the dust bunnies were starting to grow feet :)
In other news, I feel very much like the bear in the picture below and honestly don't give a rat's ass if certain people think I'm incredibly boring.

No comments:

Post a Comment