Wednesday, December 4, 2013

Tenta och julavslutningar

Och så var denna tentan avklarad!  Juridik i socialt arbete II, 15 hp är den värd, dvs. en halv termin ungefär, så jag hoppas verkligen att jag kammade hem tillräckligt med poäng för att bli godkänd iaf. Oavsett resultat så är det jätteskönt att ha det klart och gjort! Nu kanske man också kan slippa kånka runt en lagbok tung som en tegelsten!
Igår hade Aislynn teateravslutning på Kulturskolan. Barnen bjöd på en pjäs och var jätteduktiga! Ikväll är det dags för Aislynn att vara med på Adventskoncert i kyrkan tillsammans med sin fiollärare och andra elever från kulturskolan. Aislynn ska spela en fiolsolo för första gången (hennes lärare spela piano samtidigt) och sedan i ensemble med andra fiolelever och piano. Jag har verkligen sett fram emot det, det ska bli såååå mysigt och behöver jag nämna hur stolt jag är över min tjej? :)

And just like that: it's done! So, so, so, so glad to be done with this exam, it's worth about half the credits for this term, and I really hope I managed to scrape together enought points to at least get a passing grade! Regardless of the results though, I'm just really happy to have it out of the way and not have to stress over it and especially happy to not have to carry around the heavy law book anymore!
Yesterday evening we went to watch Aislynn and her classmates from theater class put on a little play. The kids really got into their roles and characters and it was fun to watch!  Tonight Ais is performing at an Advent concert, together with her violin teacher and the other violin/ cello students. I'm super looking forward to seeing her play her first solo (accompanied by her teacher on the piano) and listening to all the christmas songs theyäll be playing together in an ensemble, and need I mention how much of a proud mom I am right now?? :)

No comments:

Post a Comment