Sunday, December 8, 2013

Vids from the Advent Concert

 

Äh nu har jag försökt och försökt att få flera små filmklipp att ladda upp här på bloggen, men de vill inte helt enkelt, jag får försöka igen senare  att lägga upp låten som Aislynn spelade, men här kommer iaf en liten smakprov :) Igår jobbade jag 08.00-20.00 och var rätt trött när jag kom hem, så det blev en film tillsammans och mycket slappande i soffan. Idag har vi också tagit det riktigt lungt och börjat planera lite inför resan om en vecka! Jag vill verkligen inte vara ute i sista minuten, och jag har en ganska så packad schema med skolan nästa vecka då vi börjar med terminens sista kurs, så jag vill vara säker på att inte glömma nåt! Några julklappar ska inhandlas, jag bokade sittplatser på flyget nu och någon form av inomhus långtidsparkering på flygplatsen ska också bokas,och bilen ska besiktigas, så det blir en del att fixa, men åh så skönt det ska bli att äntligen få åka iväg :)

I've tried and tried to upload more small clips from the concert, but it doesn't seem to want to cooperate, I managed to upload one tho, and I think you can spot Aislynn pretty easily :) 
I worked a long shift yesterday from 08.00-20.00, so we had a real chill movie evening when I got home. We don't have alot planned for today either, just starting to make plans and preparations for our trip in a week! We've got a few things to take care of before we go,  and I've got a pretty full schedule with my studies next week, but I am soo looking forward to taking a break and finally getting to travel again! :)


No comments:

Post a Comment