Monday, December 30, 2013

My 30th!

On Saturday we had an open house in the afternoon/evening for my 30th birthday. It hasn't felt like a big deal at all, just another day, another year, and no anxiety whatsoever.
It was a lovely, lovely evening with lots of  hugs, laughs, thoughtful presents and good talks. I was very touched and lucky that so many people could make it, even though I know most people are tired after xmas.  I'm a very lucky girl to have such wonderful friends! Most people left around 21.00 but Micke and Lanna stayed awhile longer and played a game of Risk with us until almost 01.00! THe nerd in me had so much fun! I'm very happy I decided to do something to celebrate my birthday, cuz I usually don't feel like it's worth the effort, but the night was a raving success! Thanks so much to everyone who made it so! <3<3

I lördags hade vi öppet hus hemma hos oss för att fira min 30års-dag. Så kul att så många kunde komma, trots att folk brukar vara rätt trötta efter julen.Meningen var att det skulle vara rätt avslappnad och ingen start/sluttid, så folk kunde känna sig fria att komma när det passade. Men som jag nästan förväntad så kom de flesta ganska samtidigt, så det blev fullt hus här! Jag fick så fina presenter, många kramar och det var så kul att skratta och umgås med de jag tycker bäst om! De flesta åkte hem vd 21-tiden men Micke och Lanna stannade kvar en stund och vi spelade ett sällskapsspel (Risk) till strax innan 01.00! Det bor visst en liten nörd i mig! :) Tack alla fina, underbara människor som kom och förgyllde min kväll! Oftast känner jag att det är inte värt att styra upp nåt för att fira min födelsedag, men jag är jätteglad att jag gjorde det i år!  Mitt 30års-firandet var super, superlyckad och jag är tacksam och hedrad att få er som mina kära vänner ! Kärlek till er!
Thank you Emmy darling! Spoiled with stuff from VS!
I absolutely LOVE Voluspa scented candles! Thank you so much Jojo!
some of  us ladies hanging out in the kitchen, I think the guys were downstairs at this point :P

No comments:

Post a Comment