Wednesday, January 1, 2014

Happy New Year!

Vi firade med en lugn och mysig kväll med god mat, hemma hos Malin & Tomas. Eftersom vi hade inte setts något under julen blev det även lite sent julfirande och fina julklappar! Vi åkte hem strax efter 01.00 och jag kom inte upp förrän 11.30 imorse. Skönt! 
2013 har varit en händelserik år på många sätt, och absolut ett utmanande år, men jag ser verkligen fram emot 2014 och har en känsla av att det kommer bli fantastiskt på alla vis! Jag har inte gett några nyårslöften, men vill fortsätta att utveckla min förmåga att tänka positivt och lägga fokus o energi på det som får mig att må bra och vara lycklig :)
Gott Nytt År!

New Years eve was a calm celebration at Malin & Tomas' and the plan was even to celebrate a late xmas together and exchange gifts. We had yummy food and watched  the fireworks from the window, and luckily Nero wasn't too bothered by the noise.  We left at about 01.00 and I didn't get up this morning till 11.30! Lovely!
2013 has been an eventful year in many ways, definitely a year of challenges, both from school and in life in general, but I have a really good feeling about 2014. I haven't made any new years resolutions, but I know that I want to do more of what makes me happy and spend time with people and doing things that bring me positive energy. Wishing you a very HAPPY NEW YEAR!
 

Mats ville inte vara med på bild! 

No comments:

Post a Comment