Friday, January 10, 2014

Ansiktsbehandling

Som sen födelsedagspresent av bästa Miriam fick jag en 1,5 timmars ansiktsbehandling hos Glida! Vilken lyx! Jag var där i tisdags och njöt så mycket! Tjejen som hade hand om mig var jätteduktig och gjorde en ordentlig hudanalys på mig, varefter jag fick en djuprengöring, peeling, örtånga som luktade kamomill och gjorde  mig te-sugen, en ansiktsmassage, lite ögonbrynsplock, en lugnande ansiktsmask och visst är det skönt med de där varma handdukar?! Jag var helt sömnig efteråt, men vad skönt och underbart att känna sig så ompysslad :) Absolut någonting som jag tänker försöker göra mer regelbundet, för det kändes verkligen vilken effekt det har på huden.

As a late birthday pressie, my lovely friend Miriam booked me for a 1,5 hr  facial, so I was there on Tuesday getting pampered!. Sooo nice to just lie there, relax and let someone massage you and make you pretty :D How awesome is that feeling when you get a hot towel wrapped around your face? I definitely want to try and do this more often, cuz I really felt a difference in my skin afterwards. 

No comments:

Post a Comment