Friday, January 24, 2014

Cooold!

Hello winter! It's been stable winter weather for the last week or so, and while I do love long walks in the snowy nature, it's coold! I have noticed that it's been extra cold in the house as well, but I thought it was maybe due to poor insulation in the windows and  didn't think too much of it, chalked it up to being tired and less active, but yesterday our neighbour came by and asked if we had also noticed that the heat hasn't been working like it should, since her house has been really cold indoors too! Brrrr! Good to know it wasn't just me! I'm not exactly sure how these things work tho, so we'll have to check into it.
We were supposed to have class this morning, but it got cancelled, but I had arranged to meet up and buy a book from another student, so I went to school anyway and took Nero with me, so he got to experience riding buses and the train today and waiting for me outside the library. I've got to spend some time studying now, then I'm meeting up with Mats in a bit to do something exciting!! Happy Friday peeps!

Nu känns det verkligen som vinter och trots att jag gillar vackra, långa promenader i den vintriga naturen, är det samtidigt kallt!! Jag har märkt att det kändes kallare i huset, men tänkte att det kanske var för att det drar lite från fönstren, eller för att jag är trött och märker av det mer, och tänkte inte så mycket mer på det. Men samtidigt har jag haft strumpor på mig inomhus (vilket jag inte tycker så mycket om), så det borde har varit ett tecken egentligen. Igår kom grannen förbi och frågade om vi oxå hade det riktigt kallt inomhus, och då kunde jag sätta 2 och 2 ihop och fick reda på att det var inte bara jag! Jag vet inte riktigt hur det fungerar men värmen eftersom våra hus sitter ihop, men det ska vi ta reda på och försöka åtgärda. 
Vi skulle hat lektion imorse, men den blev avbokad i sista minut. Jag hade ändå stämt träff med en tjej för att köpa en bok av henne, så jag åkte till skolan iaf. Nero följde med mig och fick åka tåg och buss för första gången :) Nu måste jag verkligen sätta igång och plugga, men jag ska möta upp Mats lite senare och göra något spännande!! Trevlig fredag på er!

No comments:

Post a Comment