Wednesday, January 21, 2015

Meet my newest love!

 


  
Denna goding fick flytta hem till mig igår! Jag har länge velat att ha Alexa mot mig när hon åker i vagnen och känt att det är viktigt att inte vänta för länge med att skaffa en annan. Jag har gått och spanat efter just den har vagnen ett tag nu men inte tyckt att jag har hittat ett prisvärt begagnat exemplar, speciellt nu när jag studerar och inte har en speciellt stor budget. Jag tvekade ett tag, men kände att det skulle absolut vara värt det för mig, Alexa och hennes utveckling. Jag är verkligen helnöjd med den, mer än vad jag trodde jag skulle vara! Lycka! :)

Totally loving the new buggy! I've wanted to have Alexa facing me and felt that it was important not to wait too long before getting another one. I've had my eye on this model from Brio for a while now, so I was super stoked to get this one second-hand for a decent price. It completely meets my expectations and I'm very happy with it! Definitely worth the spending, despite the added strain on my tiny student budget. Happiness :)

No comments:

Post a Comment