Tuesday, August 14, 2012

Happy exhaustion

Good morning peeps! I'm sitting alone in the kitchen, it's totally quiet and I'm just looking around and enjoying the moment. It's still a mess here, with boxes and bags and stuff everywhere, but we managed to get everything from point A to point B on Sunday and MANY, MANY thanks to our friends who came and helped out.
We picked up the moving van at 10.00. Then 3 trips back and forth and about 10 hours later,(for the last one, the moving van, our car and one other car was packed to the gills) all of our stuff was at the new place! Yesterday I spent the entire day unpacking boxes and bags, and trying to get the kitchen and bathrooms in order. It's been like 4 days non-stop of moving and boxes and mess for me, and the apartment has been messy and dirty before that, so I'm really physically and mentally spent. But I'm really happy to be here, happy to experience a new chapter, happy to have the opportunity to meet the challenges that owning a house will present. And of course I'm really happy to have the space to invite people over and play hostess :D

God morgon! Just nu sitter jag i köket själv och njuter av tystnaden och stunden, tittar omkring och känner så mycket tacksamhet att detta är på riktigt. Det ligger flyttkartonger, säckar och annat överallt, men vi lyckades få med allt på flyttdagen. STORT j*vla tack till alla som hjälpte till!!!! Tomas, Claes, min kompis Tommy och hans bror Richard, Jojo och Mats och jag var flyttteamet. Flyttbilen hämtade vi kl. 10.00 på söndag. 3 turer fram o tillbaka och ca 10 timmar senare var allt på plats i det nya huset. Sista vändan var vi tre bilar som var smockfulla. M och jag har varit igång med flytten sen i fredags och allting både i lägenheten och nu i huset, har varit smutsigt och stökigt ett tag nu, så efter en full dag igår, där jag gjorde inget annat än att packa upp och ställa köket och badrummen i ordning, var jag helt slutkörd- både fysisk och psykiskt.
Men jag är även glad. Glad att vi är här, att jag får börja ett nytt kapitel i livet, glad att vi kommer att växa som individer och tillsammans, genom att få möta alla utmaningar som ett husägande kan innebära, och jag är riktigt lycklig att jag nu kan leka värdinna ordentligt och att vi har utrymmet så folk kan komma och hälsa på :D

No comments:

Post a Comment