Sunday, February 2, 2014

Quality time

Lately I've been feeling really addicted to social media and updates, and not in a good way. I spend ALOT of time in front of the computer for school, but probably most I spend on my phone or in front of the TV isn't really necessary. It's easier to justify my behaviour this time of year, when it's more challenging to come up with activities and things to do, but it's not good for me, and I'm noticing that it affects me negatively.
Yesterday I took Aislynn out to the movies to watch " Frozen" . It was really funny and we enjoyed it, but I think most of all I enjoyed the train rides with her, listening to her talk and babble and spending time toegether. I'm quite aware of the fact that I may not have the easiest time parenting the teen years ahead, so I'm just trying to enjoy the now <3

Jag känner på sistone att jag spenderar allt för mycket tid med mobilen, framför tv.n och uppkopplad hela tiden till sociala medier och inte på ett bra sätt. Det är mycket enklare att försvara mitt beteende den här årstiden, då det är ännu mer av en utmaning att hitta på nåt tillsammans, men jag känner verkligen att det är mycket tid som går bort i onödan och att jag skulle kanske må bättre av att begränsa mig själv på detta området. 
Igår var Aislynn och jag på bio och kollade på  filmen " Frost". Den var roligt och välgjord, men jag tror för mig att det allra bästa var att åka tåg med henne och få tid bara vi två att prata och att jag fick lyssna på henne. Jag är välmedveten om att vi kanske kommer inte ha det lättaste med de kommande tonåren och därför uppskattar jag att kunna vara med henne nu och njuta av stunden. <3

No comments:

Post a Comment