Tuesday, August 26, 2014

Itchy fingers

Åh vad frestande det är att handla på nätet när man har tråkigt!! ;-) Idag regnar det ute, Alexa låter lite småförkyld och jag sitter redan framför datorn :D. Då blev det 4 st nya böcker från amazon. Köper alltid begagnade böcker på engelska därifrån och fick alla 4 för 230:- inkl. frakt, inga farliga summor. Fantasy-böcker såklart och av samma författare som jag läser just nu.
Längtar!!! Ser framför mig regniga, mysiga höstdagar i soffan där jag försvinner i en annan värld ett par timmar (önsketänkande, jag vet!)

Rainy days are perfect for online shopping! My drug of choice: fantasy books. Just ordered these from amazon and can't wait to spend rainy autumn days curled up on the couch, getting lost in another universe! Wishful thinking, I know, but hey, a girl can dream right?? :P

The Mistborn series by Brandon Sanderson:
(images from amazon.co.uk)

 

No comments:

Post a Comment