Thursday, September 4, 2014

Hanging out at home today

Idag är jag hemma och vad skönt med lite sovmorgon! Det har varit ganska lugnt hittills på praktikplatsen, men jag har redan hunnit vara med på ett hembesök. Det är verkligen roligt och mycket variation i arbetet, känns mer och mer som att det skulle vara något för mig även i framtiden. :)  Jag har inte så många planer för idag, utan ska försöka förstå mig på den första inlämningsuppgiften vi har och sedan hinna med så mycket bebismys som möjligt! Jag har lite ärenden att spring oxå, biblioteket, posten, handla osv plus självklart en promenad med hunden och eftersom vädret är verkligen jättefin, så är det bara roligt att vara ute en stund. 
Imorgon börjar vi med fredagsmys och go'fika på praktikplatsen har jag fått veta och sedan blir det att dyka in och börja lära sig datasystemet :)

No comments:

Post a Comment