Wednesday, September 10, 2014

Week 2

Redan onsdag på andra praktik veckan! Det rullar på! Idag har jag varit med på en vårdplanering på ett sjukhus och sedan på em hade vi praktikanter (vi är 5 st) som är inom Skarpnäcks stadsdelsförvaltning vår första träff med praktiksamordnaren borta i Skarpnäck. Det kändes verkligen som att man var på språng hela dagen och det var jätteskönt att komma hem, var nog lite mer trött idag tror jag efter all kommunalt åkande. Hoppas de kommande dagar kommer vara lite lugnare, jag gillar ju trots allt kontorsarbete :)
I helgen var vi på besök hos Tomas & Malin och åt kräftor - hur gott som helst med hemmagjord västerbottenpaj till ( sa jag rätt nu? =P ) lite vin till det och trevligt sällskap satt fint i lördagskväll. Synd bara att kräftsäsongen är så kort :)  Till nu i helgen har vi inte något inplanerat, vilket iofs är ganska skönt. Jag har ju rätt fullt upp under vardagar och tycker att det är välbehövligt att kunna ta det riktigt lugnt på helgen. Men rösta ska vi! Det får vi inte glömma! Har däremot inte helt bestämt mig... får se vad det blir!

No comments:

Post a Comment