Tuesday, September 30, 2014

Fara för allmänheten

Jag är så trött. Alltså trött inifrån benmärgen och ut, sömnbrist är ett faktum och sömnkonto ligger långt ner på minus. Så trött att mitt omdöme, koncentration och annat börjar märkvärt påverkas. Känner att det tar oerhört mycket krafter att prestera på praktikplatsen och att jag hela tiden måste trippelkolla att jag inte har slarvmissat något, typ att skriva giltighetstid på ett beslut. Trivs så jäkla bra på praktiken, så det är egentligen synd att jag inte riktigt orkar visa framfötterna, fast om jag ska vara ärlig så räknar jag ner tiden till praktiken är slut och jag får tillbaka mina sovmorgnar :)
Måste dock få skryta lite om min överpresterande hjärna: igår hade vi handledning i storgrupp och skulle ta med en idé eller förslag til forskningsfråga, eventuellt något till c-uppsatsen. Var inte förbered alls och inte heller ängnat det någon tanke. Bestämde med Miriam att vi skulle ses en halvtimme innan handledning o försöka komma på nåt. Det gjorde vi minsann! Vi fick jättebra feedback från båda klasskompisar och lärare att våran idé (läs MIN) var intressant, aktuell och absolut något att jobba vidare med. Jag tänker att det var inte alls illa för en hjärna som överlever på kaffe, adrenalin och prestationsångest!! :D :D

No comments:

Post a Comment