Sunday, October 5, 2014

October already!

I can't believe it's October already! Please, please let the next 2 1/2 months pass just as quickly! I can't wait to be home again with my late mornings and time at my disposal. I mean if I'm gonna be going to a workplace every week day, I might as well be making some money, and if I'm not making any money, I'm not super motivated....pretty much sums up the way I feel being a trainee at the moment. Feeling a bit like it's time for me to be taking the next step and develop mew skills, so will have to have a chat tomorrow with them and see where to go from here.
It's been a lovely, relaxed weekend though, I stayed up way too late both Friday and Saturday night catching up on my tv-series :D. Aislynn was away all weekend at a friends', so she didn't come with us to Tomas & Malin's to celebrate Ella's 6th birthday :-(.  We couldn't stay too long, cuz we had to be back in time to pick up Aislynn, but it was a nice relaxed Sunday afternoon, and I think the presents were a success :) I'm so not looking forward to tomorrow, I have to go to bed already just to make sure I have some energy for tomorrow. Nite nite and don't let the bed bugs bite!

Helt otroligt att det är oktober redan! Hoppas att resten av praktiktiden svishar förbi like fort, jag menar, är man på ett arbetsplats och "jobbar" då kan man lika gärna tjänar lite pengar och eftersom jag inte gör det... ja, då är man inte direkt motiverad att palla sig dit... det tar emot lite och jag saknar studentlivet och att kunna styra över min egen tid.  Måste nog ta ett snack med mina handledare imorgon, det känns som att det är dags att gå vidare i min utveckling och lära sig något nytt, men samtidigt vet jag inte vad det skulle kunna vara, så vi får se och de får hjälpa mig att hitta nya färdigheter att mästra. 
Vi har haft en jättelugn och vilsam helg, Aislynn var hemma hos en kompis hela helgen, så hon följde tyvärr inte med till Tomas & Malin för att fira Ella. Ella var jättegullig och ville hålla i och ge Alexa mat, vilket hon fick göra. Vi stannade inte så sent, för vi behövde vara tillbaka i tid för att hämta Aislynn. Det var mycket avslappnad häng med en sen lunch och fika med tårta och jag tror att presenterna uppskattades ( hoppas iaf!)  :)
Nu måste jag gå lägga mig så jag orkar upp imorgon... Nattinatt och sov gott! xo

3 comments:

  1. De uppskattades :) Tack för fina presenter och trevlig sällskap :) Ska kolla korten Tomas tog Om det blev något bra kort på Ella och Alexa så lägger jag upp det på bloggen sen :)

    ReplyDelete
  2. Har ni hunnit testa spelet än? :D

    ReplyDelete