Saturday, October 25, 2014

No time for a social life

Redan lördag igen! Älskar och värnar verkligen om mina helger. NU har det officiellt gått mer än halva praktiktiden och därmed dags för mitterminsutvärdering och bedömning vilket gick bra. Mina handledare är nöjda och tycker att jag göra framsteg och utvecklas som jag ska, inga konstigheter alls :-) Under veckan som varit har jag också haft besök från skolan och varit på min första egna vårdplanering - dvs att jag själv är på sjukhuset och träffar pensionären, sjuksköterska/koordinator och eventuella anhöriga och planera hjälpinsatser inför hemgång.  Vi har också haft vår andra föräldraträff på öppna förskolan. 
Nu när jag är trött hela tiden och lägger all min energi på att klara mig igenom praktiken, saknar jag verkligen att kunna träffa mina tjejer! Får lite dåligt samvete för att jag inte orkar vara social alls nuförtiden, och saknar verkligen de <3<3

No comments:

Post a Comment