Thursday, October 30, 2014

Höstlov

Det är höstlov denna vecka för skolbarnen, någonting som Aislynn tycker är helt fantastiskt skönt! :) Själv har jag fått ta mig till praktiken när resten av familjen ligger kvar i sängen :D  Veckorna går otroligt fort nu, det är alldeles snart november redan! Idag är jag hemma och har precis varit ut på långpromenad med Alexa och Nero. Mats och Aislynn ska på bio idag och sedan äta ute någonstans, jättekul att de kan få hitta på något ihop! 
Under veckan har jag faktiskt prioriterat att träffa vänner, ta en kvällspromenad, luncha, prata i telefon och boka  en middags-date :) Jag märker att jag mår så mycket bättre när jag fått prata av mig lite, få bolla tankar och få lite kvalitets "tjej-tid" :) 
Imorgon ska jag tillbaka till praktiken och det är även Halloween imorgon! Aislynn har planer att göra  en"bus eller godis" runda min sina kompisar och jag räknar med att det kommer även plinga på  våran dörr ett antal gånger! Förra året hade vi även "stora" barn, typ tonåringar som kom och ville ha lite gratis godis :D  Vi ska ju oxå fixa en egen pumpa-lykta att ha ute, jag lägger upp bilder sedan om den blir bra :-)
image credit:tumblr
Nu ska jag ta en kopp kaffe och göra lite planer för resten av dagen :) Skickar fina höstiga hälsningar ! <3

2 comments:

  1. Mysigt för Mats och Ais att göra något tillsammans :) Vad blev det för film? ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det vart " Guardians of the galaxy" :) Definitivt en sådan film man ska kolla på på bio tyckte Mats ;)

      Delete