Thursday, October 9, 2014

Äntligen fredag!

Ännu en vecka " in the bag". Denna veckan har känts mycket bättre faktisk, jag har krävt att få göra mer och uttryck att jag vill gärna utveckla och prova på så mycket som möjligt. Jag har också nu officielt frågat enheten för funktionshinder om jag får hänga med någon där i ett par veckor, så det ser jag fram emot, skulle bli jättespännande! Det händer lite saker i den personalgruppen, och de har ganska mycket att göra, så jag har sagt att de självklart få känna efter och jag har fullförståelse för om det inte skulle funka.
 Imorgon är jag ledig och då ska jag äntligen få komma iväg med Alexa till öppna förskolan har jag bestämt! Jag har tänkt tanken många gånger men det har inte blivit av. Vi har äntligen också fått tider för föräldragrupp och babymassage vilket jag ska se till att  inte missa. Nu ska jag faktiskt gå lägga mig strax, skulle verkligen behöva fylla på på sömnkonto lite grann. :)

No comments:

Post a Comment