Saturday, January 12, 2013

Saturday

I was up early this morning, I somehow had the idea that we were supposed to be there at 09.00, so I set my alarm for 07.00. At about 07.30 I realised I didn't have to be there till 10.00, and that I could have stayed in bed for another hour! Bummer.
The exam went okay I think, one can never be sure, but I hope I passed. Picked up Tess this afternoon and am now in full relax mode. Happy Saturday!

Var uppe alldeles för tidigt imorse. Jag har fått för mig att vi skulle vara på plats kl. 09.00, så jag hade ställt larmet på kl. 07.00, men när jag väl hade gått upp, så kom jag på att jag behövde inte vara där förrän kl. 10.00. Jag kunde ha sovit en timme till. Suck!
Tentan gick hyfsat bra, tror jag, det är alltid svårt att säga, men jag hoppas verkligen jag klarade mig. Hämtade mitt avlösare barn nu på em och nu är det dags för lördagsmys! 

No comments:

Post a Comment