Monday, January 14, 2013

What to do.....

Jag har en ledig vecka nu innan nästa terminstart. Så ovanligt att jag knappt vet vad jag ska göra av all tid! Ska börja med att gå på gympass utöver P90X, så jag räknar med med att har rätt så mycket träningsvärk. Sen ska jag försöka göra all de små saker som man går runt och önska sig att man hade tid att ta tag i, men så blir det inte av. Jag ska också försöka få tag i alla kurslitteratur inför terminen. Jag är lite frestad att försöka att boka in lite jobbpass, men jag tror inte jag skulle må bra av det, så jag borde låta bli.

I have a free week now before the next term starts, it's so unusual that I have free time, that I'm not sure what to do with it! Gonna try to go to the gym a few extra times, on top of P90X, so I'm counting on being very, very sore. Then I'm going to see if I can't complete some of the small things I'm always wishing I had time to get to, but never do. I'm also going to prioritize trying to get a hold of all my books for the next term.I'm a little tempted to try and book some work shifts, but I'm not sure it's the best thing at the moment, might just wear me out too much, so I think I'll skip it.

No comments:

Post a Comment