Saturday, February 9, 2013

Homemade pizza, ice-skating and my lovely friends

It's been a fabulous weekend so far, which is a nice change from the rather tiring week I had. Feels like I've got a lot going on with school right now, this was also the first week with those extra workout sessions at the gym, and I haven't been able to find any time to work, which is kinda stressing me.But yesterday was Friday and time to relax, rest and eat my yummy homemade pizza! Mats is challenging me tonight by making his own version of pizza, so here's to more pizza and may the best pizza-maker win! :)
Haft en alldeles underbar helg hitills, välbehövligt efter en ganska krävande vecka. Känns som att det är hur mycket som helst med skolan, plus att det är första veckan jag har kört extra träningspass på gymmet, dessutom har jag inte kunnat få till några extra jobbpass, vilket också stressar mig lite grann. Men igår var det fredag och dags att ta helg, koppla bort och äta  min goda hemmagjord pizza! Mats ville utmanna mig i det, och baka sin egen variant, så vi får äta pizza även ikväll :) Mums!
My awesome homemade pizza!

Who's that crazy chick? ;-)
Today Aislynn and I went to town and met up with Jojo,  and my favourite moms: Nina, Vida, Charity and all the kids and went skating, felt like I was doing a little better than usual! Afterwards we had of course our obligatory McDonalds visit with all the kids. Tess came home with us and will spend the rest of the weekend here. Happy Saturday!
Idag åkte jag in till stan med Aislynn och mötte upp Jojo,och några andra mammor: Nina, Vida och Charity och deras barn. Vi åkte skridskor i Kungsträdgården, jättekul och jag tror minsann jag har blivit lite duktigare! Sedan var det såklart det obligatoriska besöket hos McDonalds med alla glada barn. Tess följde med oss hem sedan och är här resten av helgen. Önskar er alla en trevlig lördagkväll!



No comments:

Post a Comment