Thursday, July 18, 2013

3 weeks to go...

Tänk att det redan är torsdag igen!(Känns som fredag...) Efter idag har jag nu jobbat i 5 veckor, BARA 3 kvar! Det börjar faktiskt kännas, både att jag är super bekväm och att ordinarie personal överlåter gärna inskolning av nya folk till mig, och t.ex. att jag gärna är med och vill hitta på långsiktiga lösningar för de problemen som finns på arbetsplatsen.. jag har faktiskt börjat bry mig!! :-O Jag tror verkligen att det blir så när man är på en arbetsplats, man lär känna människor, vänja sig vid de och till slut börja anpassa sig efter situationen. 
Men jag ska njuta av ännu en ledig helg, innan de sista 3 veckorna börjar. Jag försöker verkligen anstränga mig att hitta på roliga saker med Aislynn, igår när jag kom hem gick vi direkt ner till stranden och badade och vi ska absolut hinna med några utflykter, bl.a att vi ska åka tillsammans med Malin och Tomas & co. till Gävle och övernatta på hotel och sedan gå på Furuviksparken dagen efter. Kul ska det bli, hoppas bara att väder gudarna är snälla då.

Can't believe it's Thursday again already! (Feels like Friday....) I'm quite stoked by the fact that after today, I have only 3 weeks left of work (it's already been 5!) I've noticed I'm getting quite comfortable at the job, I'm being sent the newbies for introductions, and I'm starting to perhaps get a little too involved in long-term problem-solving... I'm actually starting to care!! :-O But I guess that's the way it becomes regardless of where you are, you get to slowly know people, get used to working together and making the consequent adjustments.
But I'm gonna be good and try and really relax this weekend, before the next 3 weeks start. I'm really trying to make an effort to do fun things with Aislynn, even if they're small things. Yesterday straight after I came home from work, we went down to the beach and went swimming and we'll definitely be able to get in some outings. We've planned a trip with Malin and Tomas & co.,  booked hotel rooms for a night, and then we'll go to this park/zoo the day after :) Looking forward to it, and I hope the weather gods will be kind to us as well.


No comments:

Post a Comment