Sunday, July 28, 2013

Lite bilder från Furuvik:

I torsdags jobbade jag mellan 07-14. Mats och Aislynn hämtade upp mig från jobbet och vi åkte mot Gävle. Vi hade bokat rum på Scandic tillsammans med Malin, Tomas & co. Det var jättemysigt att komma iväg, bada, äta gott (både middags- och frukostbuffe på hotellet ingick), efter middagen satt vi vuxna i baren medans barnen sprang runt och var inne i ett lek/filmrum. I torsdags var vi en hel dag på Furuvik. Vi var på tivolit och jag åkte lite "tuffare" åkturer än vad jag har gjort på länge! Skoj! Vi avslutade dagen på aventyrsbadet innan vi åkte hem igen. Det var en jättetrevligt övernattning och utflykt på alla vis :)
Här finns det flera bilder från dagen, lite bättre bilder på Tivolit och ungarna :)

 
Bröderna Jönsson har det gött i hotel loungen
Tivolin på Furuvik
Det vacka utsikten (bortsett från mig förstås) från bryggan där vi åt lunch!
Lunch med utsikt över havet :)
Aventyrsbadet
Aislynn åker rutschkanan!

No comments:

Post a Comment