Monday, July 1, 2013

Weekend escapades:

Hej alla glada! Märker att det har blivit färre inlägg på bloggen på sistone, och det ska bli bättring på, lovar jag. Egentligen har jag inte så mycket att skriva om när större delen av dagen består av arbete, men det händer en del annat roligt också förstås. 
Vi har haft en super helg. Fantastisk på alla vis. I fredags avslutade vi veckan med restaurang besök på en av mina favvo ställen Barcelona. Fick även sällskap av Jojo och hennes kompis. Riktigt god mat, trevlig stämning och en mycket vänlig servitör :) 
I lördags åkte jag ut till Tyresö på kvällen då min kära vän Olive hade födelsedagsmiddag hemma hos sig. Det vart en riktigt lyckad kväll med grillat, gott vin, mycket prat och skratt och ett härligt gäng människor som verkligen bjöd på sig själva. Tack Olive och Magnus! Allra bästa måste dock vara att Mats kom och hämtade mig sedan,vid 01.00-tiden, så jag slapp åka hem själv. Jag har verkligen världens bästa kille!
Igår var vi en sväng till Länna, storhandlade och tittade runt lite. Vid lunchtid kom Mats' kusin Claes och hans tjej Nanna och deras lilla dotter, på besök. Jättekul att ha dem här, vart rätt så avslappnad häng under em, och lilla tjejen var så lugn och duktig. Vart även grillat till middag igår. Avslutade kvällen med att läsa en bok i sängen och njuta av slutet av en alldeles underbar helg.



<3 Micke & Nina, Magnus & Olive <3

Have had a fabulous, fabulous weekend - good food at one of my favourite restaurants, birthday dinner at my friend Olive's, BBQ's,  and lots of laughs! Feeling very blessed.



No comments:

Post a Comment