Friday, October 11, 2013

Date-night in

Idag har jag försökt ta igen lite av det jag missade i veckan, som tur är har föreläsaren haft riktigt bra, heltäckande powerpoint presentationer. Det jag har suttit med idag var förvaltningsrätt och offentlighet och sekretess enligt lag. Väldigt intressant och nyttigt, men även lite överraskande - jag lärde mig något nytt idag. 
Tanken var att Mats och jag skulle försöka gå ut och äta ikväll, eftersom det är helgen innan han åker till Spanien, men eftersom jag varit sjuk och inte riktigt lyckats hitta barnvakt heller, stannade vi inne. För att göra det lite speciellt lagade jag sushi! Jag inte gjort det på jättelänge nu, och glömde bort lite tror jag, hur mycket jobb det är, speciellt när man tar i och gör värsta stora mängder :P. Resultatet var väldigt mumsigt dock och såg inte alls dåligt ut heller, så jag är nöjd. :) Nu ska Aislynn och jag kolla på "The Croods" och slappa lite. Trevlig helg!
Inte illa va? :P

No comments:

Post a Comment