Sunday, October 20, 2013

Tjejmiddag

Igår kväll åkte jag till en kompis i Tyresö på tjejmiddag och vinkväll. Det var verkligen väldigt avslappnad och skönt. En av tjejerna hade också ordnat en liten smyckenförsäljning, och 2 st. armband fick följa med mig hem :) Idag var det städdag med samfälligheten, vilket för min del innebar : kratta löv och fylla säckar med de förenämnda löven. Efter ca 2 timmar var vi i princip fardiga på nedregården, och då var det dags för kaffe, korv och lite snack med grannarna. Nu har Aislynn varit iväg på sin Zumba och sitter och jobbar med sina läxor. Ikväll ska vi slappa och kolla på filmen "Thor", bara min tjej och jag :) <3<3

Had a super cozy girls' night in last night at a friends place in Tyresö. Really nice to chill, get to talk to each other and relax with a glass of wine. One of the girls also had a collection of jewelry for us to see, and I came home with 2 bracelets :)
Today I spent about 2 hours raking and bagging leaves along with my neighbours, followed by hotdogs, coffee and small talk. Aislynn is doing homework, I'm cooking and  this evening is movienight, Ais and I are going to watch "Thor", just me and her :)  <3 <3

No comments:

Post a Comment