Friday, October 4, 2013

Kanelbullens dag

Jag har faktiskt inte så mycket roligt att skriva om för det enda jag gör just nu är att plugga, i alla dessa former. Satt hemma igår och försökte förstå mig på förvaltningsrätt, och idag ska jag försöka börja på en rättsfallsanalys som vi ska skriva två och två. Energinivån är inte på topp just nu och inte heller inspirationsnivån för den del, har inte den motivationen och pepp som jag skulle vilja ha. Ikväll ska vi över till Micke och Lanna och umgås lite, och imorgon ska jag jobba natt, så  helgen kommer gå rätt fört också. Trevlig kanelbullensdag på er alla! Jag tänker iaf äta en STOR kanelbulle idag! :)

My life atm consists of books and study, in all it's many forms. I had a study day at home yesterday and tried to wrap my head around administrative law, and today I thought to start working on an analysis of a court case that we're writing in pairs. My energy levels are kind of low these past few days, as is my inspiration and motivation for that matter. Later this evening we're going to Micke and Lanna's for dinner and then I'm working another night shift tomorrow, so the weekend is going to go by pretty quickly. It's cinnamon-bun-day today, (yes, I know, how awesome is that?) and I for one plan on eating a BIG one :) Happy Friday peeps!

No comments:

Post a Comment