Wednesday, October 2, 2013

Not giving up

Det tog all min vilja att ta mig till gymmet igår. Jag vet inte om det är för att det börjar blir höst och lite kallare ute, men igår tog det emot nåt fruktansvärt. Jag gymmade med kände inte alls den energikick som man brukar få. Jag var fortförande lika trött efteråt. Nåja, jag vet att alla dagar och alla träningspass kan inte vara roliga och man känner inte alltid för det. Jag fruktar att den lata sidan av mig kommer att vinna dessa kamp mer och mer, ju mörkare och kallare det blir och jag vill inte att det ska hända! 
 
It took every ounce of discipline to get my ass to the gym yesterday. I was really not feeling it and was just as tired afterwards as when I started, I didn't get the energy kick you usually get from working out. I know that not all days can be good days and all workout sessions are not going to be fun or enjoyable, I'm just really worried my lazy half will win these inner struggles more and more, and that the colder and darker it gets, the less I'll find my way to the gym and I really don't want that to happen.  

No comments:

Post a Comment