Monday, September 30, 2013

Wine weekend

 

Ledsen för dåligt bloggande, jag har haft en väldigt trevlig helg -- med massor av vin! :-) I fredags hade jag och 2 tjejer som jag träffade på jobbet i somras, en vinkväll hemma hos mig. Jag tycker verkligen om båda dessa tjejer och såg fram emot fredag kväll hela förra veckan! Linda hade också med sig lite bubbel från Frankrike och Sophie hade med sig ost och choklad, så det blev en riktigt lyckad myskväll med skvaller och tjejsnack. Hur kul som helst!
I Lördags åkte vi hem till Malin o Tomas, vi skulle sova över där och fira både Malin, Mats och även Ella. Det blev fondue till middag, supergott! Och lite mer vin även i lördagskväll ;-) Efter en avslappnad förmiddag och lite tårta på morgonen, åkte vi hem så Aislynn kunde hinna med sin Zumba. Jag passade även på träna samtidigt och körde 50 min på cross-trainern, trots att jag var inte pigg alls.
Den här veckan lovar att ta med sig massor av nytt och även lite stress, eftersom det är kursstart idag! Önskar alla en härlig höst vecka! 

No comments:

Post a Comment