Sunday, September 8, 2013

Tjejmilen 2013 & Zumba Marathon

Här kommer lite bilder från det jag har gjort i helgen, dvs, massor med fysisk aktivitet! Det har varit så kul men samtidigt utmanande på alla sätt och vis. Vädret för tjejmilen igår var stekande sol. Det var väldigt påfrestande för mig att springa, och jag kom in i mål med min sämsta tid på milen hittills : 1:06. Men, men, det finns alltid nästa år och chansen att bättra på tiden. Idag har jag varit på Zumba Maraton i 3 timmar. Sjukt kul, bra musik, så mycket glädje, energi och goda vibbar -- en riktig härlig upplevelse. Men nu känner jag mig ganska slut i kroppen, ska bli skönt att krypa ner i sängen och kanske kolla på en film. Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag! :) 

Have had a fabulous weekend activating my body! Yesterday I ran Tjejmilen (10km) in the burning sun. The heat made it quite tiring, and my time yesterday was the worst yet 1h,6min. Today I participated in a Zumba Marathon which lasted 3 hours. So much fun, energy and good vibes from all the people there :) Was an absolutely lovely experience. I'm pretty tired out tho now and it's gonna be great to climb in bed and watch a movie later. Hope you all had as lovely a weekend as I have! :)


Jag efter ha kommit i mål -- trött!
Peppad innan loppet börjar!
Bra mycket folk och skinnande sol! Inte ett moln i sikt!

Några Zumba instruktörer och jammare - så mycket energi!
Jag och bästa Olive :) <3<3 Sweaty and fabulous!

No comments:

Post a Comment