Sunday, September 15, 2013

Sunday Sounds

Vi har verkligen fått ett ryck idag och det känns som att vi har hunnit med massor! Började dagen med att åka och välja ut (äntligen) tapet till mitt rum. Jag har varit fram och tillbaka jättemycket och inte kunnat bestämma mig, samt att jag älskar min taklampa och tänkte försöka matcha tapet efter den. Nu hittade vi bra och billiga tapet på Rusta, så det fick bli de. Vi tog även en sväng förbi Bauhaus och köpte golvlister så Mats kan göra klart sitt rum. Efter storhandling åkte vi hem och dumpade av allting innan vi åkte ut till Bromma och köpte ett bord+ 4stolar till vardagsrummet! Ändringar på gång! ;) Vi hann precis tillbaka i tid så jag kunde följa med Aislynn till Zumban och nu är vi hemma igen. Funderar på gå ut o springa, men det ser ut som det är regn på gång.... eller så är det ett bra ursäkt :D Ska verkligen försöka varva ner ikväll, kanske tända några ljus och hitta min lugn och ro - kan behövas innan vi går på en ny vecka imorgon. Trevlig söndag kväll på er alla fina :) 

Feels like we've been at it non-stop today! Finally chose some wallpaper for my room, after having a hard time deciding which one and how to match it with my lovely ceiling lamp that I have in my room. Got some stuff for Mats to finish up the floor in his room as well. We went shopping and then dumped everything at home before driving out to Bromma to get a table+ 4 chairs for the living room! Changes in the works! ;) We got back just in time for me and Aislynn to get to her Zumba class. We're all finally at home now and  I'm thinking about going for a run, but it looks like rain, (or maybe it's just a good excuse!).  I'm really going to try and wind down this evening, maybe light some candles and find my calm place, feels like I could really do with some tranquility before tackling a new week tomorrow. Have a cozy Sunday evening peeps :) 

"Bring me the night" - Sam Tsui & Kina Grannis



No comments:

Post a Comment