Wednesday, September 25, 2013

Tentadags!

God morgon!! Solen skinner idag och det ser ut att vara en alldeles underbar höstdag! Sitter här och är mycket mer nervös inför dagens salstenta än jag trodde jag skulle vara! Alldeles strax dags att bege mig till ett nytt ställe, som vi inte har varit på tidigare, där vi ska skriva tentan. Önska mig lycka till och ha en toppen dag!! :) 
Uppdatering: 
Det var på Huddinge Gymnasiet som salskrivning var. Själva tentan kändes faktiskt helt okej och det var faktiskt riktigt skönt att skriva av sig och få ut all den information man har lagrat i hjärnan de senaste veckorna, för just detta tillfälle :P. Nu återstår det bara att vänta på resultat, men godkänd tror jag att jag är iaf. Pust! Juridik i socialt arbete 7,5hp avklarad!! :) 


Good morning! It's a beautiful sunny, autumn day! I'm sitting here feeling all kind of nervous about our exam this morning! I wasn't so nervous in the days leading up to it though. I'm just about to be on my way to some unknown place we haven't been before where we'll be writing our exam. We have 3 hours so wish me luck and have yourself a marvellous day!! :)
Update:
The exam was actually not too bad, and it felt good to get all that information out that I've been storing in my head specifically for this exam!  Now all I have to do is wait for the results, but I'm pretty sure I passed. Whew! Feels great to be done with this course :) 
 

No comments:

Post a Comment