Wednesday, September 18, 2013

Hej Hösten!

Vad kallt det har blivit på morgnarna nu! Vädret har varit så härligt att jag har verkligen uppskattat denna varma sensommar vi haft, men nu känns det verkligen att det är höst i luften! Sitter idag och försöker plugga inför tentan nästa veckan, vår första salstenta för terminen, så lite extra nervös är man inför den tror jag. Mats har varit i Vetlanda sedan igår och kommer hem sent ikväll och som vanligt när han är borta så söver jag mindre bra, så jag känner av det idag, är nog lite extra trött. Nu ska jag verkligen försöka fokusera här! Ha en toppen dag!

It's getting colder in the mornings now, we've had a lovely indian summer, with really warm days and sunshine, but autumn is in the air now! Today's plan is to study lots for my exam next week, it's the first one of the term and a little extra nerve-wracking just because of the fact. Mats has been in Vetlanda since yesterday and, like always when he's away, I don't sleep as well so I'm tired today. Okay, time to focus and get down to business! Have a lovely day peeps!

No comments:

Post a Comment