Saturday, May 3, 2014

Spontan grillning

Jag kände att det kliade lite i halsen redan i torsdags och mådde inte så bra igår och tänkte att jag har verkligen inte råd, tid eller lust att vara sjuk just nu :(  Idag mår jag varken sämre eller bättre, så jag hoppas på att det är ett bra tecken och att jag kanske slipper att en förkylning bryter ut. Vi tog den lång sovmorgon imorse och sedan vid 14.00 tiden åkte jag och hämtade Tess, som jag jobbar som avlösare för. Hon ska sova över till imorgon, så vi har fullt hus med 3 ungar här ikväll.  
Mats och jag kom precis hem från en lång promenad med Nero och på vägen hem såg vi och kände lukten av grillat, och bestämde oss för att grilla vi med, trots att det regnar ute :-p. Gottigott!

Have been feeling like I'm getting sick for a couple of days now, and really hoping that I don't, cuz I can't afford to be sick atm and besides, I really don't want to be :(
Today's a lazy Saturday for us, with a nice long sleep-in and a long walk with the dog. On the way home from our walk just now we saw and smelled the smell of a BBQ and decided that we should bbq as well!  Never mind the fact that it's raining! I picked up Tess today and Aislynn has a friend over, so we've got a full house with 3 kids tonight.

No comments:

Post a Comment