Monday, May 5, 2014

Unpredictable spring weather



 


Tycker att bilden är riktigt passande just nu: man ska inte låta sig luras av solen, för vindarna blåser kallt och så fort solen försvinner bakom molnen så är det ingen kul alls. Idag har Aislynns skola stängt för studiedag, så hon är hemma. Jag har haft en del jobb att göra med plugget, så hon har fått underhålla sig själv lite grann, men det är hon duktig på :) Jag känner mig extra trött idag, kan ha att göra med att vi storstädade här hemma igår på em, men jag har tur att jag kan ta det lite lugnare idag. 

The weather gods can't seem to make up their minds! It's easy to be fooled by the sunshine, but once you step outside, it's cold winds and freezing everytime the sun hides behind those big, grey, dark clouds. Aislynn is home today, I have some studying to do, but she's pretty good at entertaining herself :) 


No comments:

Post a Comment