Tuesday, May 22, 2012

Planning day

Today I attended a planning day at work, which surprisingly enough was not as bad as I thought it was going to be.  We were at Farsta gård, which was a bit of a walk and took me longer than I'd like to find. The morning began with a lecture on ethics in the work place, then we had lunch, then discussion groups and workshops in the afternoon. All in all, a pretty good day, and again much more productive and rewarding than I thought it was going to be.

Idag har jag varit på planneringsdag med jobbet. Vi var ute vid Farsta gård, som log längre bort än vad jag trodde och tog mig lite tid att hitta. Tyckte från början att det skulle vara jobbigt att sitta hela dagen, men det var faktist mer givande än jag trodde det skulle vara. Hade en förelasning om etik på fm och diskussionsgrupper samt frågesport på em. Tiden gick ganska fort och dagen överträffade mina förväntningar.

No comments:

Post a Comment