Tuesday, April 23, 2013

An intense weekend!

Good morning! I'm still reeling a little after spending pretty much the entire weekend in a sports hall. Sunday was a little worse than Saturday, we had 6 hours to wait between matches! A bunch of us took a walk to Kungsängens centrum, found a place to have some lunch and walked really slowly in order to pass the time....we left from home at 07.30 Sunday and arrived back at 18.30, totally wiped out. The girls came 2nd place in their group and of course medals.
Lucky me, I had ordered dinner before I left home, so when we got home it was ready and waiting. I was asleep by 21.00. Yesterday was also a long day with classes and school, Aislynn had a bit of a fever yesterday so she's home today.

God morgon! Jag har inte riktigt återhämtat mig än från helgen. Vi spenderade ca 30 timmar i Kungssängens sporthall under lördag och söndag. Söndag var snäppet värre än på lördag, då vi fick vänta 6 timmar mellan matcher. Roligare har man haft! Vi var några stycken som tog en promenad till Kungsängens C, hittade nånstans att äta och gick väldigt långsamt för att få tiden att gå. I Söndags åkte vi hemifrån 07.30 och vi var hemma igen ca 18.30, rätt slutkörda. Tjejerna kom 2.a i deras grupp och fick medaljer. 
Tur att jag beställde att middag skulle vara färdig när vi kom hem och den var det oxå. Jag somnade innan 21.00. Igår var oxå en lång dag med lektioner och plugg. Aislynn hade lite feber igår, så hon är hemma med mig idag. 

Några av tjejerna i Kungsängens C

No comments:

Post a Comment