Friday, April 19, 2013

Busy Friday

Started off the day with a trip to the Swedish Tax Agency to get some papers I need for next week. I ended up getting there about 20 min before they opened (gave myself maybe a little TOO much time to find the place), so I had to wait awhile and then wait some more once they opened because of course I ended up in the line that wasn't moving. Murphy's law.  Makes me really appreciate that nowdays you can do pretty much everything online, at home, no queuing required! Anyhoo, after that I met up with Jojo for coffee and lunch, and lots of catching up :) Went home after that, got some dinner ready and then took Aislynn to handball practice. They are playing matches this weekend, very early matches!! We're supposed to leave from here at 07.15 in the morning tomorrow and on Sunday! It's an early night for us tonight and we're up at the crack of dawn tomorrow....zzzzzzzz. Not really looking forward to it :D

Haft en del att göra idag. Började med att jag var tvungen att åka in till Skatteverket och få ut ett personbevis till Aislynn. Jag råkade vara där ca 20 min innan de öppnade (gav mig själv lite väl mycket tid att hitta...)så jag fick vänta där och sen vänta igen när jag självklart valde fel kö att ställa mig i - den som inte rörde på sig alls :D. Jag är verkligen glad att nuförtiden kan man i princip fixa allt själv hemma, på nätet och slippa köa. Men just i det här fallet, kunde inte jag. Efter det, mötte jag upp Jojo och hade en lång lunch och fika med mycket prat och skratt :) Åkte hem sedan, fixade middag och sedan var det dags för handbollsträning. Tjejerna har matcher i helgen, jättetidiga matcher! Vi har samling kl. 07.15 både imorgon och på söndag! Det blir en tidig kväll för oss i stugan, vi ska jag upp med tuppen imorgon... bara tanken gör mig sömnig, jag ser inte riktigt fram emot det :D

No comments:

Post a Comment