Monday, April 1, 2013

Easter weekend

I lördags åkte vi över till Malin och Tomas och åt en god middag. Det var ett tag sedan vi hade setts, så det var roligt att se alla igen och prata :) Igår hade vi Micke och Lanna över och åt en brunch som varade i flera timmar! Eftersom vi gick över till sommartid också natten mellan lördag och söndag  var vi lite oroliga att de kanske hade glömt det, men dem kom i tid och stannade hela em. 
Idag har jag och Aislynn varit i Farsta C, på jakt efter en vårjacka till henne. Det är fortforande lite för kallt ute för den, men snart kommer solen att värma på ordentligt hoppas vi! Jag fyndade även en riktigt snygg väska till mig själv, (något som jag faktiskt behöver) så det var extra roligt. På em var det så pass varmt att vi kunde sitta ute på balkongen och njuta av solen. Snart kommer jag typ bo där ute, plugga och läsa där ute så fort jag är hemma. 
Imorgon har jag tänkt skriva klart min hemtenta som ska in på Onsdag morgon, och ta mig till gymmet för en rejäl träningspass. Hoppas ni alla hade en lika fin påsk som vi! 

Went over to Malin and Tomas for dinner last Saturday, haven't seen them in a while, so it was great to catch up. Yesterday we had Micke and Lanna over for brunch that lasted several hours. It was daylight savings and we went over to summer time the night between Saturday and Sunday, so we were a bit worried we'd be eating an hour later then we planned, but they were on time and after brunch, we hung out for the rest of the afternoon.
Aislynn and I were at Farsta Centrum today looking for a spring jacket for her. It's still a little cold for her to switch, but hopefully it's going to get lots warmer very quickly! I found a gorgeous bag on sale too, ( I've been meaning to get a new handbag, cuz I need one) so that was an extra plus! This afternoon the sun was out and warm enough for us to sit on the balcony and enjoy the warmth. Pretty soon I'm gonna be living out there, studying and reading and spending all my time at home out on the balcony.
Tomorrow the plan is finish my current assignment that's due Wednesday morning, and get to the gym for a much-needed workout. Hope you all had as lovely an Easter as we did!

1 comment:

  1. "Negation": Understanding and illuminating the disparity between what an object / a situation is, and what it is not, i.e., Jojo was not there. Jojo did not celebrate Easter. Jojo did not bake Greek Easterbread. Jojo did not make "marsipanpotäter". Jojo did not help Natalie with the dishes. Jojo did not smile the whole time and enjoy the company of her best friend and all the other wonderful people... What if...?

    ReplyDelete