Monday, April 29, 2013

Hard work

 (The Sun Harbour Chorus - "Hard Work")

Hello Monday! Had a whopper of a work weekend, 08-20 on Saturday and 15-21 on Sunday, so today was rather relaxing in comparison! Managed to spend a couple hours at Farsta C on Sunday and get some passport pix of Aislynn taken. I spent today with my studygroup - first we had an interview appointment and then we sat and did some work afterwards, so I'm looking forward to a calm evening later.

Hej Måndag! Du är så välkommen efter denna jobbhelg som har varit! Jag jobbade 08-20 i lördags och 15-21 igår kväll. Vi åkte till Farsta C på fm igår och hann ta de passbilder som Aislynn behövde ta. Idag har jag och min grupp varit på studiebesök/intervju på fm och sedan jobbade vi vidare en stund på em. Jag är rätt trött idag känner jag, behöver en lugn kväll ikväll.

No comments:

Post a Comment