Friday, April 12, 2013

Ready for the weekend!

Hello peeps! It's been a busy couple of days, but now my last assignment for this course is in and yesterday was an all-day obligatory seminar which is also part of the exam. So we're all done with that and on Monday we start the last course of the term! Yipee!! I went by my job on Wednesday to meet with my boss and talk about working in the summer. I haven't heard back from the one job about a summer schedule, so I wanted to keep my options open and make sure I would have work in the summer, which shouldn't be a problem.It was nice to see everybody and I also signed up for two 10km races through work - one in June and one in September, so now I really have to make sure I train for them! Definitely want to improve on last year's time!
This weekend Aislynn is going home with a friend and sleeping over for 2 nights, and I'm working Saturday afternoon and Sunday morning, so I have a feeling the weekend is gonna go by quickly ;) Have a lovely day all!

Hej alla glada! Haft ett par långa dagar, men nu är sista hemtentan för kursen inlämnad och igår hade vi en heldags obligatorisk examinerande seminarie. Men nu är denna delkursen klar och på Måndag börjar vi med terminens sista delkurs! Skönt! Svårt att fatta att det gått ett helt år snart! Bara 2 1/2 kvar :D
I Onsdags var jag förbi mitt jobb och pratade lite med chefen om jobbtider på sommaren. Jag har inte fått nåt besked från mitt "timmis" jobb ang. sommarvikariat, så jag vill vara säker att jag kommer kunna få jobba på sommaren. När jag var där anmälde jag mig till Blodomloppet och Tjejmilen, så de ska springas i år och nu måste jag verkligen träna inför de! Vill få en bättre tid än förra året! 
Nu i helgen ska Aislynn hem till en kompis och sova över där 2 nätter. Jag ska jobba både Lördag och Söndag och med det sagt, har jag en känsla av att helgen kommer att bara svisha förbi ;) Ha en underbar dag alla!

No comments:

Post a Comment