Monday, April 8, 2013

April weather

What's up with the snow??!! Fattar inte att det snöar och fortforande är minus grader på nätterna - jag vill har vår och sol!
Det blev en lyckad vända till Ikea igår. Det som är mindre bra är att det är alltid så att man hittat massa annat som man tycker är snygg och som inspirerar och som man vill plocka med sig! Det blev ett antal grejer som slank ner i vagnen, men jag tycker att vi lyckades hålla oss rätt bra och köpte det vi behöver. Det var också en väldigt lugn kväll på jobbet igår, och jag fick skjuts hem av en kollega.
Idag på gymmet testade jag Piloxing ( en kombination av boxning, stående pilates och dans)- kul att testa något nytt och j*vligt tufft var det! I like! :) Jag har även kommit en bra bit med hemtentan idag, så det har varit en produktiv dag för mig. 

Totally not getting this weather, it's back to snow and still minus degrees at night. I want spring and sunshine!
We made it to Ikea yesterday, and found what I was looking for :) The bad thing is that it's always dangerous to go to Ikea, you end up coming home with a bunch of other stuff, cuz you can't resist! I think we did pretty well though yesterday and got stuff we needed, even though we came home with a few things that weren't on the list ;) Had a pretty calm evening at work yesterday as well and got a ride home. Today I tried something new -Piloxing which is a combination of boxing, dance and standing pilates. It was fun, but quite tough! I like! :) I've made some considerable progress with my current assignment that's due Friday, so today was awesomely productive for me.



No comments:

Post a Comment