Wednesday, March 19, 2014

Dags för praktikintervju

Jag haft en massiv huvudvärk hela dagen igår, inte så roligt och inte så mycket att göra åt. Men jag var hos barnmorskan på rutinkontroll och fick höra bebisens hjärtljud! Så häftigt! Allt ser bra ut annars och jag blir större och större precis som jag ska. Vi har också  fått intervjutider för Huddinge trainee - så spännande! Alla som sökte skulle få komma på intervju och jag faktiskt inte alls så nervös, jag tror på att vara mig själv och visa framfötter och hoppas att det blir en bra match både för mig och för de. Jag ska träffa de redan imorgon och sedan är det bara att hålla tummarna! 
Idag har vi bestämt en gruppträff på nätet - tackar alla gudar för internet och google docs! Och sedan ska jag verkligen försöka läsa ikapp inför redovisningar nästa vecka, och ta en promenad med Nero. Det blir en väldigt lugn dag här för mig :-)

I had a massive headache yesterday -  must be all the shifting weather! No fun, but at the same time, not much to be done about it. I wanted to do some reading, but really couldn't, will try and do that today instead. Today we're doing some group work online - thank all the gods for the internet and google docs! We also heard back about our interviews for Huddinge trainee program and mine is tomorrow! I'm actually not that nervous and my strategy is to just be myself and be confident and hope that we're a good match on both sides. I'm looking forward to it and keeping my fingers crossed!
I've not got a whole lot going on otherwise today, will try and read and get caught up before our presentations next week and take a walk with my Nero boy, but otherwise looking forward to a calm, quiet day. 

No comments:

Post a Comment