Friday, March 14, 2014

Nattpass

Och där tog det roliga slut! :) Jag ska nämligen jobba både fredags- och lördagsnatt. Fick väldigt dåligt samvete för att jag tackat nej till så många pass på sistone, så när jag blev tillfrågad om jag kunde jobba, kunde jag faktiskt inte säga nej. Jag är inte världens piggaste person just nu, så jag hoppas verkligen att det går bra. Om jag slipper vara löpare och springa mellan avdelningar, och kan vara kvar på en avdelning så ska det nog gå. Håller tummarna! 

And just like that, the fun's over :) Nah, not really, but I am gonna work 2 nights, Friday and Saturday. I felt bad that I have said that I can't work much more often lately, even though I maybe could've, but I just wanted to be home on the weekends. So when they asked me if I could take those 2 nights, I couldn't say no. I'm not the most energetic person in the world at the moment, but I hope it'll be okay. Fingers crossed!

No comments:

Post a Comment